This shop uses cookies and other technologies so that we can improve your experience on our sites. închide

Speciale

Momentan, nicio recomandare

Urmareste comanda Urgent Cargus

Termeni și condiții de garanție

Garantia produselor

  • Durata de garantie pentru echipamentul achizitionat este valabila numai pe teritoriul Romaniei, iar termenul de garantie incepe sa curga din momentul livrarii produsului.
  • Termenul de garantie al produselor este intre 12 si 24 de luni.
  • Cumparatorul are obligatia de a intretine produsul conform instructiunilor din manualul de utilizare.
  • In perioada de garantie vanzatorul inlocuieste produsul daca acesta nu poate fi reparat.
  • Orice sesizare privind produsele aflate in garantie va fi adresata  Service-ului SC KETLER TOHAMI SPORT SRL din str. Lizeanu, nr. 35, sector 2BUCURESTI, personal sau la telefon: 021-211.33.44, in zilele de luni-vineri intre orele 9:00 – 17:00. 
  • Deplasarea pentru ridicarea sau constatarea produsului in vederea reparatiei se face in termen de 10 zile.
  • Garantia nu acopera cheltuielile de transport legate de garantia produselor.
  • Garantia nu acopera intretinerea periodica a aparatelor.

Pierderea garantiei

  • Daca echipamentul se conecteaza la retele electrice cu specificatii tehnice necorespunzatoare, cu intreruperi frecvente, supratensiuni, perturbatii electromagnetice  sau fara asigurarea impamantarii conform normativelor in vigoare.
  • Daca aparatul prezinta deteriorari cauzate de lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizarea gresita sau neglijenta , schimbari ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii – functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura care cauzeaza fenomenul de “condens” intern, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare.
  • Daca aparatul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: depasirea greutatii maxime admise, modificarea instalatiei electrice, alte modificari de orice natura.
  • In cazul in care se constata defectiuni datorate exploatarii incorecte a echipamentelor, beneficiarul va suporta contravaloarea pieselor inlocuite si a deplasarii.
  • Utilizarea unor lubrifianti, consumabile si accesorii diferite de cele utilizate si recomandate de producator.

  • Daca se constata ca interventia pentru punerea in functiune sau reparatia echipamentului este realizata de alte persoane decat cele autorizate.
  • Daca aparatul s-a defectat datorita unui montaj incorect din partea consumatorului.
  • Daca in momentul solicitarii reparatiei nu se prezinta certificatul de garantie.
  • Nerespectarea de catre consumator a conditiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere precizate in prospectele si instructiunile care insotesc produsul la livrare.
  • Lipsa unuia dintre documentele urmatoare: certificat(e) de garantie completat, semnat si stampilat, factura si bonul fiscal, accesoriile cu care a fost livrat produsul (fir puls, transformator etc.), detaliile privind defectiunea.

Nu sunt cuprinse in garantie reperele consumabile si anume:

bureti si mansoane, baterii, membrane cauciuc, sa bicicleta, capace si ornamente plastic, pistoane reglabile si nereglabile.

Post garantie

  • Service-ul nostru va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 9 - 17 pentru orice intrebare sau suport tehnic legat de produsul ce a iesit din garantie. Constatarea si interventia pentru repararea eventualelor probleme aparute post-garantie se taxeaza in functie de complexitatea acestora.

Menu